Letterfeest! Deel 1

L1

Joepie!! In het eerste leerjaar leerden we al alle letters! Dat verdient een feestje, daarom vierden we vrijdag het letterfeest!!

Eerst mochten we in groepjes op speurtocht doorheen de hele school. Er zaten overal woorden verstopt waarvan we telkens één letter nodig hadden om een zin te kunnen vormen. Sommige woorden zaten goed verstopt hoor!

Na de letterzoektocht deden we een hoekenwerk met allerlei leuke letter- en woordspelletjes. Spelend leren, dat doen we graag!

Na al dat oefenen was het tijd voor een feestje. Bij een feestje horen natuurlijk drankjes, hapjes en muziek!

Net voor de middag kregen we ook nog van meester Dries en juf Marian ons letterdiploma. De foto's tonen alleen maar stralende gezichten, wat zijn we trots op ons letterdiploma!

In de namiddag mochten we nog eens spelen op het speeltuintje. Dat heeft het eerste leerjaar zeker verdient na al hun inspanningen van het voorbije schooljaar. We leerden al zoveel nieuwe dingen! En stiekem vinden we het nog heel leuk om ook nog eens te spelen.

We sloten de dag zoals elke vrijdag af met een stukje uit het verhaal van Pluk, deze keer niet in de klas maar gezellig samen in de zandbak onder het zonnetje.

Wat hebben we genoten van deze fantastische dag!