In het MMI staat internaat voor 'funny days'.

Op ons internaat kan jij volledig jezelf zijn. Studeren én ontspannen in een toffe huiselijke sfeer. Een spelletje spelen of gewoon wat chillen in het clubhuis, tv kijken in de living, een filmpje meepikken of genieten van ons sportaanbod - het is allemaal mogelijk.

En het eten? Super-de-luxe! Of wat had je verwacht van een school met échte koks in huis en leerlingen die daarvan hun beroep willen maken.

We zorgen voor een positieve groepssfeer én voor mekaar. Samen maken we er een leuk verblijf van, waar iedereen later met veel plezier aan terugdenkt.

Voor wie?

Iedereen welkom vanaf het eerste leerjaar

Kostprijs

Per dag (en nacht) betaal je 15 euro. In dit bedrag zit inbegrepen: alle maaltijden, huur van de kamer, begeleiding en verzekering. Activiteiten zijn niet inbegrepen.

Ben je gewettigd minstens 6 schooldagen per trimester afwezig, dan heb je recht op terugbetaling van 8 euro per dag. We vragen een waarborg voor de kamer (250 euro) en voor de sleutel (25 euro).

De inschrijving op het internaat is pas definitief na storting van een voorschot van 350 euro.

Interesse?

Wil je een kijkje komen nemen of heb je nog vragen? Aarzel niet om contact op te nemen. We staan voor je klaar!

Internaat MMI
Handzamestraat 18